بعد از پیدا کردن چندین صد نام برایت بلاخره یک اسم دلنشین پیدا شده امیدوارم به همین اسم باقی بمانی سدنای عزیزم.
**********************
باز هم مثل همیشه از مدرسه به خانه پدری میروم .احساس میکنم با مادر میانه مان شکر اب میشود.
مادر حساس و من حساس تر...
هرچه باشد و نباشد بلاخره او یک مادر است و من حال او را به خوبی درک میکنم
ممکن است یک مادر هم حوصله اش سر برود،خسته شود،دلش شادی بخواهد،ولی حیف که هیچوقت فرزندان در هر سن و شرایطی حال والدین خود را زیاد درک نمیکنند.
مخصوصا اگر در این میان نفر سوم (دوبه هم زن) هم پیدا شود.
حال دلم از بابت نفر سوم خوب نیست.
خوشی ها و دلگیری ها...ما را در سایت خوشی ها و دلگیری ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55