اخیرا با چندین نوع دنیا اشنا شدم،با بعضیاش از قبل اشنا بودم با بعضیاشم یواش یواش دارم اشنا میشم.
دنیای مجازی:اینستاگرام و تلگرام و...که شخصا به اینستاگرام علاقه ای ندارم برای من تلگرام خوب و باصرفه است چون بهترین نوع تبادل اطلاعات کاری شده برام مخصوصا تو این اوضاع که معاونین اجرایی سردرگم موندن.
در دنیای اینستاگرام یه عده میان یه پیج واسه خاطرات بچه هاشون یه پیج واسه غذاهاشون و یه پیج واسه تفریحاتشون باز میکنن و فقط عکس میذارن و بعدش یه عده ی دیگه که متشکل از دوستان و اشنایان حقیقی و مجازی هستن لایک میکنن.به نظر من اینکارا مفهومی نداره شایدم خیلیا عاشقشن.شاید به مرور زمان اپلیکیشن های جدید جاشونو با اپلیکشن های فعلی عوض میکنن تا حالا هم وایبر و لاین و... کلا کاربردشونو از دست دادن.واسه من فقط وبلاگ لایک داره.
دنیای خود ادم که بهترین دنیاشه که باید به حال خودش رها باشه.
بقیه ی دنیاها که اطرافیان توش خواه ناخواه دخالت دارن به نظرم مزخرفترینن.
خوشی ها و دلگیری ها...ما را در سایت خوشی ها و دلگیری ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58