روزهای خوب

خرید بک لینک

سلام به همه ی دوستای عزیزم!

از اینکه چند مدتیه نتونستم حال و احوالتون رو بپرسم شرمندم واقعا!

امتحانات تموم شد! و باز دوباره بعد از چند هفته ای ترم جدید با همکلاسی های جدید شروع میشه!

فعلا دیگه برف نمیباره ولی هوا بدجوری سرده!از یه طرف دیگه هوای تبریز خیلی آلوده ست و دیگه بدتر!

ولی اینا رو که کنار بذاریم زندگی خیلی قشنگتره!

تو هوای برفی قدم بزنی تو سوز و سرما راه بری واقعا میچسبه!

جمعه میریم کوه با آبجیم اینا!

بعد از مدتها میخوایم بریم کوه خودشم تو این سرما!ولی باز میچسبه!

چند تا عکس دیگه از هنر نمایی های خودم و روزهای برفی

ولی هندونه ی شب چله رو نتونستم بذارم!

http://up-is.ir/s11/1389781608691.jpg

http://up-is.ir/s11/1389781608752.jpg

http://up-is.ir/s11/138978160883.jpg

http://up-is.ir/s11/1389783290251.jpg

http://up-is.ir/s11/1389783290262.jpg

یه زور سرد و برفی!

خوشی ها و دلگیری ها...

ما را در سایت خوشی ها و دلگیری ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: شنبه 24 تير 1396 ساعت: 15:35

صفحه بندی