عروس بزرگ بودن هم خوبه ها اول از همه تو دل خانواده ی شوهر جا شدم
از طرفی همسر جان به خودشون بیشتر افتخار میکنن ناگفته نماند من هم به خودم افتخار میکنم که 50درصد اگر خودم باعث شدم خوب باشم 50درصدم همسری بساط خوب بودن رو فراهم کردن.دیروز بعد از اوردن عروسمون مادر شوهر قشنگ جلوی 30نفر افراد حاضر سر سفره ی شام بنا بر بحثی که بود اعلام کردن که فقط انتخابشون من بودم و من و بیشتر از عروس دومی دوست دارن 
من
افراد حاضر در جمع




اقای شوهر

خدایا شکرت
خوشی ها و دلگیری ها...ما را در سایت خوشی ها و دلگیری ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52