خدای مهربانم از تو ممنونم!
درست است که زندگی پستی و بلندی هایی دارد ولی باز هم شکر که با اشتیاق
این پستی و بلندی ها را طی میکنیم
امسال بیشتر از سال قبل برف میباره!
انگار قراره تمام ادم برفی های شهر و من و محمد بسازیم!
اونم با هیچ امکاناتی!مثل این!که خیلی ریزه و چشم و دماغ داره و گذاشتیم جلو افتاب که تا فردا بزرگ بشه

خوشی ها و دلگیری ها...ما را در سایت خوشی ها و دلگیری ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57