یه عده یا خودشونو زدن به اون راه یا واقعا اون راهی ان.دانش اموزا به شدت پررو و بی ادب،اولیا از دانش اموزا بدتر.بعضی از مدیرا کلا خودشونو زدن به بیخیالی،بعضی از همکارای محترم کلا اون راهی شدن....!
حالا واقعا نمیدونم مشکل از منه یا اجتماع؟
از نگاه من بیش از 30% ادمای دنیا انقدر در بدی هاشون غرق شدن که بقیه رم دارن با خودشون غرق میکنن.
نمیدونم چرا هیچکس حاضر نیست حق طرف مقابلشو ادا کنه واسه چی پشت گوش میندازن به روزهای اتی موکول میکنن که اول از طرف حق دیگران یه سود مادی شامل حالشون بشه تاشاید،بلکه،احیانا،اگر وقتشون ازاد شد حق و به صاحبش برگردونن.یکی نیست بگه فلانی ها هیچکس نمیدونه چقدر زنده است چرا باعث میشین طرف از یه لحظه خوشی با خانوادش در انی که زنده است محروم بشه و شرمنده خانوادش بشه.
این رفتارا واقعا ناراحتم میکنه.
خوشی ها و دلگیری ها...