یادمه پارسال یه نامه نوشته بودم برای همسر آیندم درست همین روز بود!
میخواستم ولنتاین و بهش تبریک بگم! با اینکه نمیدونستم قراره همسفر زندگیم کی باشه
ولی حالا که محمدم شده همسفر زندگیم میخوام این روزو بهش تبریک بگم!
درسته نتونستم کادویی به قشنگی کادویی که محمد برام گرفته بود،واسش بگیرم!
دیشب سومین کادو رو از طرف محمدم گرفتم! رفته بودیم ائل گلی خیلی خوش گذشت کلی هم عکس گرفتیم و هم آویزون همشهری ها میشدیم که از دونفرمون عکس بگیرن با دوربینمون
خیلی قشنگن! دست گلت درد نکنه عزیزم

اینم نمای دوری از ائل گلی

ما را در سایت خوشی ها و دلگیری ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46