خوشی ها و دلگیری ها

متن مرتبط با «وارونه» در سایت خوشی ها و دلگیری ها نوشته شده است

دنیای وارونه

  • نیلوبلاگ

    یه وقتایی ادم یه کسایی رو دورو برش میبینه باهاشون هم کلام میشه اونوقته که واسه حال و اینده تاسف میخوره که خدایا قراره چی بشیم ما. یه عده یا خودشونو زدن به اون راه یا واقعا اون راهی ان.دانش اموزا به شدت پررو و بی ادب،اولیا از دانش اموزا بدتر.بعضی از مدیرا کلا خودشونو زدن به بیخیالی،بعضی از همکارای محترم کلا اون راهی شدن....!حالا واقعا نمیدونم مشکل از منه یا اجتماع؟ از نگاه من بیش از 30% ادمای دنیا ...

    ادامه مطلب