
وروجک کوچولوی من چند روزی باقی نمونده که نظاره گر خواب هات و گریه هات باشم بیتابم صدای نفس هاتو بشنوم .هرلحظه مراقبم حتی موقع خواب که ذره ای اذیت نشی،اخرین تکون هاتو دارم تجربه میکنم وای که اگه یه لحظه بخوابی دلم میریزه جیگر گوشه ی من بابای مهربونت هر لحظه به فکرته که فقط به دنیا بیای خدا میدونه چقدر ذوق و شوق دیدنتو داره. خدا میدونه چشات،دماغ کوچیکت،لبای موچولوت چه شکلیه عزیزم.عاشقتم جوجوی نازم ...
ادامه مطلب
سلام به همه ی دوستای عزیزم! از اینکه چند مدتیه نتونستم حال و احوالتون رو بپرسم شرمندم واقعا! امتحانات تموم شد! و باز دوباره بعد از چند هفته ای ترم جدیدxa0 با همکلاسی های جدید شروع میشه! فعلا دیگه برف نمیباره ولی هوا بدجوری سرده!از یه طرف دیگه هوای تبریز خیلی آلوده ست و دیگه بدتر! ولی اینا رو که کنار ب...
ادامه مطلب